Tisdagar.

Publicerad 2014-02-04 21:07:33 i Allmänt,

Tisdagar är långa dagar. Idag lämnade jag huset 8.30, och kom hem 17.30. Jag har haft tre dansklasser, plus 90 minuter stretchklass. Och då snackar vi inte mjuk mysstretch, utan monsterstretch. Och sen har jag och Isabell planerat lite inför vår redovisning i barndanspedagogik vi har imorgon, som är en planering över de kommande veckorna vi ska praktisera! Så ni kanske förstår mig om jag säger att jag är förbannat trött ikväll? Gjorde ett storkok av pastagratäng när jag kom hem som blev awesome, och har äntligen fått duscha också.
 
Önskar att kvällen var slut nu, men tyvärr så måste jag plugga också... Har som sagt redovisning imorgon, några texter att läsa till på torsdag, en annan till fredag, och skriva ett PM, inför vår uppsats, som ska lämnas in senast söndag. Och sen även en musikuppgift till på måndag. Japp. Och för att göra det ännu lite värre så behöver jag både handla och tvätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela