Länge leve kissmobilen!

Publicerad 2013-12-30 23:53:15 i Allmänt,

Nu är min älskade mobil lagad! Ja, ni minns väl vad som hände med den? Den fungerar precis som den ska nu! Förutom en smärre detalj att det tydligen inte går att göra programuppdeteringar... NÅJA. Och tyvärr så är allt allt allt på mobilen borta. Så har suttit och installerat och donat hela kvällen med att försöka personligifiera den igen. Insåg precis också hur mycket jag älskar Snapchat. Det är fan bäst. På tio dagar hade jag lyckats samla på mig ytterligare 29 snaps sen jag öppnade det sist, som jag nu fick chansen att öppna, lite som små paket på julafton! Men nu får det nog vara. Ska upp klockan fem imorgon och flyga hem till Karlstad igen, så ska nog försöka lägga mig nu. För imorgon blir det PAR-TEYYY!! Och då ska man vara på topp! :D Vi ses nästa år!

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2013-12-31 00:53:32

Nu kan vi snapa hela dan, varje dag! :D

Och du... TAGGA NYÅÅÅÅÅÅÅÅÅRR!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela