Var det någon som sa campusfest?

Publicerad 2016-05-22 21:28:35 i Allmänt, Bilder,

Igår hölls den årliga campusfesten - den där stora utomhusfesten som alltid spårar ni vet! Vi började dagen med att jag, Frida, Saga och Sofie från klassen visade upp en koreografi på Dansexpo på Stora Torget. Jag gick sen och fikade med Max innan jag åkte hem och började göra mig i ordning. Kvällen spenderade vi hos Saga där vi drack drinkar, lagade en delicious vegpaj, spelade kort, skrattade och pratade. Sen bar det av mot Festen med stort F! Tyvärr hade vi inte så tur med vädret, men folk var partysugna ändå! Vi dansade i typ tre timmar så vi blev helt dyngsvettiga, vilket gjorde att duggregnet mest kändes skönt. Jag träffade så mycket härligt folk och att bara få dansa loss är verkligen något av det roligaste som finns. Så idag är benen lite möra. Men ingen vila. En halv pizza senare i sällskap med några korridorsvänner och Rush Hour så var jag sen på skolan och planerade inför en klass som jag ska hålla på tisdag. Kvällen spenderade vi sedan, samma crew som igår, på dansföreställning. Så. BRA. Var tvungen att hålla mig från att gråta flera gånger.
 
Förra helgen var inte mycket sämre den! Utan spenderades i Stockholmo på inget mindre än Eurovision (genrepet dock men det behöver vi inte bry oss om)! Det var verkligen sjukt fab, nu kan jag checka av det på min bucketlist! Inte för att jag har en sån, men om jag hade haft en. Jag fick också tillfälle att spendera lite quality time med min fina kusin! 
 
Nu ska jag i alla fall njuta av andra halvan av min pizza och se på Sveriges yngsta Mästerkock på min sprillans nya dator! Sen kanske det blir lite plugg, för sen är jag slut som människa för idag. Tack o heeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela