24

Publicerad 2016-05-05 10:47:18 i Allmänt, Moi,

NÄMEN HEJ! Jag kände att det var dags att damma av bloggsidorna lite härinne. På sistone har jag inte riktigt varit i något bloggmode. Jag har inte ens tänkt så mycket på bloggen, dels beror det väl på att jag helt enkelt inte haft så mycket tid. Helt ärligt så minns jag inte ens hur det känns att vara ledig och inte behöva ha något att plugga på som ligger och gnager på en hela tiden. Dels så har jag väl inte riktigt känt att jag behövt lufta något.
 
Just nu är jag mitt uppe i uppsatsskrivande. Den ska vara inne på måndag och jag inser att en dag går rätt fort. Stressen kommer i vågor, ibland typ så man hyperventilerar och ibland är jag hur lugn som helst. Däremot märks det mer fysiskt; sjukt trött, småförkyld och har mensat en vecka längre än vanligt.
 
Förra helgen hade jag i alla fall födelsedagsfest och det blev verkligen hur bra som helst! Precis som jag sett det i mitt huvud och planerat sen några månader tillbaka. Jag tycker att det var värt att offra några timmars uppsatsskrivande för det. Verkligen en av de finaste kvällarna i mitt liv! Nu ska jag låsa in mig resten av dagen och plugga, hejdåååå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela