Hurraaa för examen!

Publicerad 2016-06-07 00:12:00 i Allmänt, Bilder, Moi,

Nämen hallå! Är ni här!? Jag måste dela med mig av ett scenario som jag tror att de flesta studenter känner igen. När man har plugg att göra kan rummet se ut på två olika sätt - superrent för att man städar istället för att plugga, eller grovt ostädat för att man pluggar. I mitt fall har det varit det sistnämnda, men idag så har jag för första gången på typ sex veckor ÄNTLIGEN städat! Det känns så sjukt bra. Men jag städar också för att jag måste plugga egentligen... hehe. Jag har bara EN uppgift kvar innan jag kan hämta ut min examen! FATTA hur nära det är!? Men eftersom jag redan tagit ledigt (farligt) så pallar jag verkligen inte börja med den och har avstått från något som helst skolarbete de senaste fem dagarna. Men imorgon ska jag börja, och förhoppningsvis blir den klar innan veckan är slut.
 
Förra veckan redovisade jag mitt examensarbete, vi hade avslutningsmiddag med klassen och lärarna och utspark tillsammans med dans60 anordnat av ettorna! I lördags var några av oss dessutom med och dansade som bakgrundsdansare till en artist som var med och tävlade i Svensktoppen nästa. Han vann tyvärr inte, men det var grymt kul att vara med! Vi gick sen ut och tog helg med drinkar på O'learys. Veckan avslutades med att jag höll en lockingklass för Max, Sabina och Rikard och sedan hade jag, Max och Sabina picknick i solen utanför skolan. Det har verkligen varit en jättefin vecka, den bästa på länge! ♥
 
P.S. I höst flyttar jag tillbaka till Umeå igen för JAG HAR FÅTT LÄGENHET!! D.S.
Hurraaaa för fina klassen!
Olivia, jag, Sofie, Elin, Jennifer och Julia som bakgrundsdansare.
Allt det göttiga som man kan önska!
Vi passar på att trixa lite i det fina vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela