Torsdag - måndag

Publicerad 2015-09-28 23:26:29 i Allmänt, Bilder, Moi,

Go'kväll! Har velat skriva hela veckoslutet men har liksom inte hunnit! Det är alltid massa saker på gång à la Jasmins liv så jag hinner knappt med själv haha! Nu stolpar jag upp dagarna lite tråkigt bara så att jag inte ska sväva iväg och skriva en hel uppsats om varje dag (vilket jag lär göra iaf). Så!
Torsdag
Som sagt så var P3 förbi i Karlstad och vi var på plats, såklart! Det slutade med att jag inte såg några artister alls utan bara köttade loss på dansgolvet i TVÅ timmar. Men det var så jäääääkla kul! Bästa kvällen jag haft på länge, helt ärligt! Vi bildade en ring och några snubbar som var lite danssugna joinade oss. Sen turades alla om att gå in i mitten och göra sina moves, och ibland kunde någon haka på eller svara på den andras moves. Så fett alltså, det kan bli svårt att toppa en sån utekväll! Plus att de hade snuskdisco på toaletterna vilket var typ en av de bästa sakerna jag sett?! Röda lampor, sliskig pop/partymusik och dildos som slängdes runt överallt. Sjukt med röj.
Fredag
Lektioner som vanligt i skolan, min kropp var all over the place efter gårdagens bravader men humöret var inte sämre för det! Däremot var jag helt död mot kvällens slut, vilket spenderades med American Psycho och choklad.
Lördag
Sofie i korridoren hade några vänner över och vi gick på en jättemysig matmarknad under dagen med strålande sol. Senare begav jag mig mot Kulting för att hänga och förfesta lite innan utgång där jag mötte upp Sofie och hennes kompisar igen plus Johanna och massa annat trevligt folk! Det blev en bra kväll, men efter torsdagens utgång var jag inte alls lika övertygad... Jag känner att jag typ förevigt kommer att jämföra varje utekväll med den kvällen nu.
Matmarknad!
Party outfits 1 & 2!
Söndag
Mådde oförskämt bra under dagen och lyckades efter en stadig brunch att städa, tvätta och ha korridorshäng med tv-spel! Det blev en jättemysig dag verkligen.
Måndag
Trött, jävulskt trött. Cirka fem timmars sömn efter att ha gått upp och tittat på den omtalade blodmånen! Men jag kämpade mig upp till skolan och fick sen reda på att den enda lektionen vi skulle haft idag var inställd. Men jag gick ändå och fick vara med på både dans60s nutidaklass och ettornas balett. Jättehärligt! Mot eftermiddagen hade jag sedan rep med Kulting där vi har planerat in ett spex till vår sittning som är på lördag! Det var verkligen jättekul och de var såå himla duktiga! Kände att jag verkligen njöt av att undervisa vuxna människor för en gångs skull... Är peppad inför lördag, men nu är jag helt död. Så nu åker tekoppen ner och sen blir det natta! Ajöken!
 
P.S. Genomgående tema för fredagens träningskläder var tydligen "50 shades of grey"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela