Sundayfunday

Publicerad 2015-09-06 23:01:00 i Allmänt, Hemma hos mig,

Hej! Här sitter jag och bloggar och dricker O'boy med sugrör. Det har varit en sjukt bra helg. Party på fredag, mys och brunch på lördag plus en jättemysig filmkväll med några i korridoren på kvällen! Idag har jag varit till skolan och nästan planerat färdigt allt inför lektionerna jag ska ha på onsdag! Sen åkte jag och handlade efter det men råkade missa sista bussen från affären så jag fick gå till universitetet för att ta bussen hem därifrån. Det var gaanska tungt kan jag säga. Men hey, fick ett rätt bra axel- och armpass där! Nu ska jag kolla ett avsnitt Vänner och sen är det läggdags! Ny vecka imorgon (redan?!)! Tjoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela