Nej se det snöar!

Publicerad 2015-11-19 21:24:21 i Allmänt,

Första snön har nu fallit på Karlstads mark och det känns fantastiskt! ÄNTLIGEN! Det spelas julmusik i korridoren och jag har precis satt upp julgranskulorna på min minigran! Julstjärnan och bocken får vänta till första advent dock. :)
 
Det här året har gått så himla snabbt tycker jag! Har inte ens börjat fundera på julklappar än, och snart är det dags! Måste boka flyg hem också, vilket ska bli såå sköönt! Men innan dess ska en massa julmys hinnas med! Fick plötsligt en sån craving för pepparkakor...
10 poäng om ni ser snögubben på bilden! ;)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-11-20 05:00:02

Han ligger bredvid stolen till höger på golvet! JA......

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela