Mördarveckan

Publicerad 2015-11-25 22:33:00 i Allmänt,

Hejhopp! Onsdag och 3 examinationer avklarade för den här veckan! En examination och en redovisning kvar och sen ska här firas att jag överlevde mördarveckan! Ikväll var det också sista lektionen med min barndansgrupp för den här terminen och dom var såå duktiga! Hade köpt lite godis som jag delade ut till dem på slutet av lektionen och fick då också en påse godis och en jättefin blomma! Känner mig väldigt älskad just nu när jag får blommor från höger och vänster. Det är lätt att glömma bort vilka fina människor man har runt sig när man är stressad och inne i skolarbete.
 
Den här veckan tar verkligen hårt på en och jag är såå trött... Det tog mig 45 minuter imorse att ens reagera på alarmet och öppna ögonen typ, det känns som att jag har 3 kilos sandsäckar under varje öga. Det betyder såklart att det är läggdags nu, annars är risken stor att jag försover mig till imorgon. Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela