Packa väskorna!

Publicerad 2015-07-02 02:38:42 i Allmänt,

Nu gäller det... Idag blev min visumansökan beviljad och resan till Iran är bokad. Den är BOKAD. Fattar ni?? Fattar JAG!?? Knappt. Det är så mycket känslor så jag vet inte riktigt vad jag ska känna mest. Jag är exalterad, glad, rädd, nervös, skeptisk och förväntansfull på samma gång. Vi ska vara borta i exakt en månad, och om tiden bara kommer svischa förbi eller gå segt som en snigel återstår att se. Vad jag vet i alla fall är att det kommer att vara varmt. Och att det kommer att vara mycket intryck. Jag lär behöva semester från semestern efter detta haha! Men förhoppningsvis kommer det också bli helt fantastiskt.
 
Nu är det bara att förbereda sig mentalt och packa väskorna!
 
Här är förresten en bild på min mor, 3 år gammal, hållandes i katten Pishi Nana.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela