Gårdagens utflykt

Publicerad 2015-07-13 16:40:46 i På resande fot,

Jag har försökt ladda upp en massa bilder från gårdagens utflykt ett bra tag nu men det verkar inte funka, och det gör mig såå frustrerad!! Risken blir ju nu att det kommer att komma en huuuuge bildbomb senare, vilket kanske är trevligt men för min del vill jag gärna ha det strukturerat.
 
Hur som helst så var vi på lite olika museum. Vi har hunnit bli bjudna på en massa god mat och jag har köpt ett par nya pjucks. Jag fruktar en saftig övervikt på våra bagage när vi ska åka hem igen... Det har varit varmt som vanligt, men jag tycker inte det är så farligt ända! I alla fall om man försoker hålla sig i skuggan. Däremot är det ju ett helvete att försöka sova på nätterna när det är typ 25 grader eller mer inomhus. Min kropp vill verkligen inte stänga av.
 
Ikväll blir vi bjudna på chelokebab och innan dess ska vi promenera runt i kvarteret lite. Ännu en gång så ber jag om ursäkt för att inga bilder kom upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela