Helg

Publicerad 2015-02-14 19:28:45 i Allmänt,

Tjenahej bloggäään! Idag är det alla hjärtans dag, en väldigt överskattad dag om ni frågar mig. Pussar, kramar, blommor och choklad borde inte vara något som man delar ut en högtidsdag, det borde vara vardag. Kärlek är både ovärderligt och gratis. Tänk på det mina kära!
 
Igår var jag och några från min klass på balettklass i Arvika efter skolan! Tiden gick jättefort! Vi hade tåskola med tåspetsskor de sista 20 minuterna och jag känner att jag var lite väl optimistisk... mina vrister ville inte samarbeta med mig efter ett tag så allt bara vek sig under mig. Men det var en härlig klass i en superhärlig sal, så det ska absolut göras om! Det var ett väldigt skönt sätt att börja helgen på dessutom, och när jag kom hem sen hade jag fått Ben&Jerry's av världens finaste pojkvän. Amen. ♥
 
Imorgon ska jag och Frida ha vår första egna riktiga barndansgrupp! Ska bli spännande eftersom åldersspannet är helt galet... Men vi har planerat färdigt i alla fall så nu är det bara att ge sig ut! Önska oss lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela