Reboot

Publicerad 2014-09-10 23:37:00 i Allmänt,

Nu ska jag (försöka) fatta mig kort eftersom min utsedda sovtid var 23.30!
 
Den här veckan har vi varit väldigt aktiva i skolan och jag har inte fått ta igen mig i sömnväg vilket resulterat i att jag antingen varit otroligt sur (pms-varning) eller typ grinat av skratt (övertrött). Så efter en svettig dag med både improvisation, balett och föreläsning efter lunch (som jag typ kämpade sönder för att inte somna på även om det var väldigt intressant!) var vi tvungna att kopiera upp ca 40 sidor till en läsuppgift som vi har tills imorgon. Så jag, Frida och Katrine stod i biblioteket och vände och vred på den där jäävla boken och skrattade om vartannat i typ EN OCH EN HALV TIMME för att försöka kopiera upp sidorna på ett dubbelsidigt papper! Vi vill ju försöka vara lite miljövänliga, men slösade väl ungefär bort lika mycket papper som vi sparade på den där dubbelsidiga papperet genom försök som failade. Vi var tvungna att ringa efter hjälp, TVÅ gånger till och med! Så det kom en gubbe till slut och lyckades reda ut saken. Tack.
 
Efter det kom jag hem, slängde mig i duschen och lyckades ta den ULTIMATA powernapen! Den var såå välbehövd, för hade jag inte tagit den hade jag somnat redan efter första sidan av de där 40. Vaknade upp himlans mycket piggare och gladare än tidigare idag, gjorde middag och plöjde ENKELT igenom alla sidor! Efter det blev det ett välförtjänt kvällsfika med mina nya korridorskompisar med morotskaka, choklad, popcorn, te och godis tillsammans med Paradise Hotel (jag vet, skäms...) på en 50-tums-tv. Nu, däcka den! Peace out, y'all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela