Händelse

Publicerad 2014-09-12 15:58:53 i Allmänt, Bilder, DANCE!DANCE!DANCE!,

Jag har upptäckt en ny fördel med att vara kort som jag inte riktigt tänkt på förut; man får oftast vara den som blir lyft osv i olika danssammanhang. Ganska kul och bara den här veckan har jag fått kasta mig runt på alla möjliga olika sätt. Spännande säger jag, tungt för dom andra kanske haha!
 
På tal om en annan händelse så lyckades jag nöta bort en bit skinn från foten igår på jazzlektionen i ett försök att förstärka huden. Flärpen är fortfarande kvar på bilden men tyvärr så var jag tvungen att riva bort den sen så hela underhuden blev exponerad. Det gjorde det lite svårt att medverka fullt ut idag på alla piruetter t.ex. så tappade lite fokus men hade en himla fin dag ändå!
 
Lyckades även SMÄLTA min matlåda i mikron idag eftersom det var något fel på timern så att maten stod och värmdes konstant i typ en kvart medan jag gick bort och gjorde annat. Så var tvungen att springa och köpa mat och kände när jag kom tillbaka att verkligen heeela cafeterian luktade bränt. Lite pinigt. Cred till killen som lyckades rädda situationen innan mikron sprängdes.
 

Kommentarer

Postat av: Aina

Publicerad 2014-09-19 16:07:59

Hahaha vad pysslar du med? ;)

Postat av: Janne

Publicerad 2014-09-19 21:09:26

Haha, jag smälte också en matdosa en gång. Det var första dagen när jag jobbade vid polisen. Jag hade en plastdosa och begrep inte hur varmt det var inne i värmeskåpet. Dosan blev helt krum. Jag minns dock inte vad som hände med maten. Kom en kollega och såg situationen, som berättade att han smälte en hink (!?) en gång....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela