Heavyweight

Publicerad 2014-11-27 20:19:00 i Bilder, DANCE!DANCE!DANCE!,

Idag visade vi äntligen upp vårt konstnärliga projekt som vi slitit som djur med de senaste två veckorna! Det har inte varit lätt den senaste tiden men nu börjar den här mördar-veckan ta slut. Det finns fortfarande mycket kvar att göra men det blir inga 8.30-17.30 dagar på ett tag nu. Tack och lov! Jag tror nästan alla i klassen har fått någon form av skada/utmattning/sjukdom den senaste tiden pga allt vi kämpat med. Redan på tisdagen har man varit lika trött som man brukar vara på torsdagen, så efter idag har jag ingen vidare energi alls...
 
Imorgon är det vår sista dansexamination (jag har en till kvar dock för att mobiljäveln stängde av sig och jag försov mig i onsdags morse) för den här terminen. Sen blir det praktik hela nästa vecka. Här har ni lite härliga bilder från tidigare idag! BRA JOBBAT KLASSEN BTW!!
 
Vårt projekt "Heavyweight"!
Gruppfoto

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela