#Halloween

Publicerad 2014-11-02 17:21:00 i Allmänt, Bilder, Fixar'n,

Söndag igen. Skola imorgon. Den här veckan gick för fort, precis som jag anade att den skulle. Jag fick inte gjort lika mycket som jag hade önskat, men nog var det skönt att få vara ledig i några dagar!
 
I fredags så var jag och Frida på ett spinningpass. Innan jag hade fått upp flåset så trodde jag ärligt talat att jag skulle dö. Det var SÅ jobbigt. Men när passet var klart och illamåendet lagt sig så kändes det rätt skönt! Hela veckans kaloriöverskott kändes utjämnat. Sen var det bara att ta helg! Pumpapaj, fyllda paprikor och ett glas vin i Halloweens tecken. Himla mysigt, precis som resten av helgen!
 
Nu ska jag skriva vidare på min hemtenta, chip o hej!
Imponerade på mina grannar med min urkarvade pumpa!
Fyllda paprikor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela