Speedy Gonzales

Publicerad 2014-05-19 21:48:00 i Allmänt, Moi,

Det här har varit en bra dag. Det var jäkligt svårt att slita sig från sängen imorse, men väl i skolan så kom jag igång! Vi har så gott som vanligt schema den här veckan. Jätteskönt men konstigt eftersom vi har examinerats färdigt i nästan allt. Vi hade i alla fall balett på morgonen och det kändes verkligen hur snabbt man tappar muskler osv. Helt sjukt. Men sååå skönt. Balett alltså. Love it. Efter lunch hade vi sen examination i musik, och det kändes bra! Blev godkänd. :)
 
När jag kom hem sen kände jag mig lite rastlös. Ni vet när man vet att man måste plugga men undviker det för glatta livet och gör typ allt annat som inte är prio ett. Så när Yehia och Wille frågade om jag ville med och gymma var jag lite peppad ändå, men kunde inte bestämma mig. Så efter de gått så bestämde jag mig för att gå ut och springa istället! Det blev en springtur på strax över 20 minuter, och på vägen hem tänkte jag att jag kunde gå förbi gymmet och säga hej till grabbarna. Och hux flux så fastnade jag där och tränade lite mage tillsammans med dem, sen en lång stretch medan de gick och duschade. Så nu är ångesten borta efter helgens frosseri med Shirin! Hahah, vi är så sjuka på att hetsa varann när det gäller mat alltså... Men ibland så måste man ha såna perioder.
 
Nä, nu har jag undviket plugget tillräckligt länge. Dags att ta tag i saken. Här har ni lite bilder på min dagsform tills vi ses nästa gång! Mvh /Speedy Gonzales

Kommentarer

Postat av: Milla

Publicerad 2014-05-22 11:49:59

Aaaah! Grattis och njut av att faktiskt ha lite kvar att examineras i, snart är ju det slut... ;) Taggar att träffas i sommar och du är vacker och lite för snygg som alltid! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela