Finito!

Publicerad 2014-05-08 00:32:54 i Allmänt,

Så var det sista gången vi dansade Våroffer... Och tack och lov för det, för hade jag kunnat sova resten av veckan så hade jag gjort det. Så utmattande alltså, både psykiskt och fysiskt.
 
Imorse var jag verkligen heeelt förstörd när jag vaknade. Skippade uppvärmningen och första genrepet och makerade bara andra gången. Då fick jag dock se hela föreställningen som var mycket bättre än jag tänkt mig. Efter lunch mådde jag bättre, och med lite alvedon och nässpray gick det faktiskt riktigt bra till båda föreställningarna! Jag är nöjd över det jag presterat idag, och det tror jag alla andra är också. Vi fick även se Dans o Lärandes projekt "Danslådan" som var riktigt bra! Skönt att få skratta lite och slappna av mellan föreställningarna. Nu är det bara inlämningen som ska in imorgon, sen musikexamination, en till skriftlig inlämning och Dansexpo. And then, finito!
 
Med te, choklad, Sex and the City och massage från fin pojkvän så säger jag godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela