22:a Maj

Publicerad 2014-05-23 00:02:00 i Allmänt, Bilder, Moi,

Idag blev det en dag på stranden och ett dopp i det blå! Japp, 22:a fucking maj och man kan bada. Det var typ inte ens kallt i vattnet!? Det verkar som om jag snarare flyttat till andra sidan jorden än andra sidan Sverige. Det var härliga 26 grader i skuggan idag. Helt fantastiskt!
 
Imorgon har vi vår sista examination. Det är ett evenemang som kallas Dansexpo som äger rum på Stora Torget, dvs mitt i cetrum. Där får all slags dans i Värmland visa upp sig, och vi ska bland annat visa upp en koreografi som vi själva gjort i två olika grupper. Är faktiskt riktigt nöjd med den! Önskar jag kunde lägga upp den här. Sedan har vi även en dans som vår modern- och nutida danslärare gjort för oss! Ska bli kul! Men lite nervös är jag ändå... Jag menar, mitt på torget!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela