Ledighet

Publicerad 2014-06-06 16:58:00 i Allmänt, Bilder, Fixar'n,

När man är ledig hinner man med allt sånt där kravlöst som man inte gör annars. Det där lilla extra ni vet. Den här veckan har jag bland annat hunnit ordna med mitt pass! För snart bär det ju av till England med papi! Jag har även hunnit umgås extra mycket med min pojkvän. ♥ Och det som också är bra när man är ledig är att man kan ligga kvar i sängen och mysa till två på eftermiddagen, äta middag klockan nio på kvällen och lägga sig klockan tre på natten. Och laga massa god mat, plocka blommor, pyssla... Ni vet. Ledighet helt enkelt.
Sushi ute på hamnen.
Gjorde en nyckelring av min fyrklöver jag hittade! På så sätt har jag alltid turen med mig. ;)
Färsbiffar med bönsalsa och tzatziki. GÖDAN. Notera tomaterna i bönsalsan, SÅ god blev den att de inte ens märktes!
Brunchmys med smoothies och scones efter bästa receptet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela