Sollerön

Publicerad 2014-06-17 22:38:00 i På resande fot,

Hellöw alla rockers! Just nu befinner jag mig på Sollerön hemma hos Wille! (Nära Mora för er som undrar.) Vi körde hit igår, det tar ungefär 2,5-3 timmar från Karlstad. Det är så hiimla lugnt och skönt här, äkta Sikeå-feeling! Det är verkligen motsatsen till campuslivet om man säger så.
 
Igår chillade vi mest, köpte massa götta tillsammans med Willes bror och kollade på film; "A Million Ways to Die in the West" av Seth MacFarlane. Idag så hann vi ta oss en liten tur ned på det lokala gymmet som ligger i en snubbes källare. Det var mycket finare än vad det låter, haha! Sen så kastade vi lite frisbeegolf med Wille och hans brors kompisar. Jag sög, men det var kul ändå!
 
Om en vecka åker jag till England, och om två veckor är jag hemma i Umeå igen! Jag skulle egentligen få jobba men det blev inte så... Det hade varit nice att få tjäna ihop några slantar men jag ska inte klaga över att få vara ledig direkt. Snart så blir det ännu en film, sen läggdags för Wille ska upp och jobba imorgon tydligen. Hääj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela