A+J

Publicerad 2014-06-16 00:33:02 i Allmänt, Bilder,

Jag ber om ursäkt för att uppdateringen här har varit dålig på sistone, men jag har inte riktigt haft tid att skriva! Förra helgen så var Andrea här, och det är sjukt hur mycket jag saknat henne! ♥ Lustigt det där hur man inte tänker på det förräns man träffar personen. Vi hade det huur kul som helst, Jasmin and Andrea style! Vi myste med godis, rundvandring i stan, shopping, grillning och bartii! Helgen gick alldeles för fort... Men det är ju inte länge kvar innan jag kan åka hem och ser min pingla igen!
Lunch på Mat & Muffin.
Internationell matmarknad på torget!
Barti tajm!
Klassisk "ute på klubben vi tar en suddig all in together"-bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela