Gott Nytt 2014!

Publicerad 2014-01-02 23:41:25 i Allmänt,

Det är ett nytt år! Kan ni fatta det? INTE JAG!! När klockan slog tolv så stod jag och försökte förstå att det har gått ett helt jäkla år till. HELT unbelievable.
 
Jag hade en toppenkväll i alla fall, trots den lilla sömn jag fått natten innan. Försökte ta en powernap när jag kom hem, men jag var så jäkla uppspelt att det inte gick! Så gjorde mig klar, och gick sen till Rasmus från Kulting där Hampus och hans kompisar också var. Vi åt lasagne och förkrökade lite smått, innan de skulle vidare till en annan fest och jag valde att gå på festen i min korridor istället. Strax innan tolvslaget knökade vi ihop oss i bussen ned till stan och förväntade oss massa pompa och ståt, men det var bara några ynka fyrverkerier som stack upp bakom husen, och inte så mycket mer. Så vi tog nästa buss hem igen, och lyckades få med oss massa folk, som fortsatte att rulla in hela tiden. DET, mina vänner, var en fest. De sista gick tydligen klockan halv nio på morgonen ungefär. Jag klarade inte att hålla mig vaken längre än ungefär halv fem, men hur mycket kan jag ha missat, egentligen?  Som Barney säger: "Nothing good happens after 2 a.m.". ;) Däckade som en sten, trots att musiken var så gott som precis utanför mitt fönster.
 
En riktig jäkla festkväll fylld med champagne, glitter, finkläder, musik, god stämning och maassa folk. Nu ska vi se till att det nya året blir minst lika bra som det förra! GOTT NYTT ÅR!!
Stora torget!
Ungefär såhäär mycket fyrverkerier såg jag under hela kvällen... lite besviken faktiskt.
Nyårspinglan!

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2014-01-22 13:31:28

Så jävla snyyygg!!!

Svar: Tack Elin! ♥
Jasmin Bernroth

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela