That urge

Publicerad 2014-02-26 01:39:28 i Allmänt,

Plötsligt, mitt i allt plugg, fick jag ett sånt urge efter att spela tv-spel. Blev supersugen på att spela Quake 3 och Super Smash Bros. Brawl. Sen insåg jag, att min "spelkonsumtion" förmodligen minskat med cirka 99.9%.  Konstigt att jag inte märkt det förrän nu. Visst, så har jag någon gång spelat Heroes 3, eller Sims. Men jämfört med hur mycket jag brukade spela förut så är det ingenting. Varför? Tja... kanske för att jag inte har tid, kanske för att jag inte varit sugen, kanske för att jag istället gjort annat, eller kanske för att mitt sug efter spelande blir mättat efter en hel dags kreativt jobb för hjärnan. Jag vet inte. Men nu skulle det sitta fint med en tv-spelskontroll i handen.

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2014-02-26 01:47:19

Haha jag önskar att jag kunde säga samma sak... Men mitt spelande minskas inte direkt när jag går på ett tekniskt universitet XD

Ååhh jag vill också spela Brawl! Vi måste göra det i sommar!!!

Svar: Inget fel med att spela tv-spel, hahah!Ja, LÄTT att vi ska! :D
Jasmin Bernroth

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela