Jasmin et Shirin réunis

Publicerad 2014-02-27 20:58:38 i Bilder, På resande fot,

Äntligen så tog jag tummen ur och förde över bilder från i helgen när jag var i Göteborg för att träffa Shirin! ♥ Det var så jäääkla mysigt! Är så himla glad att jag åkte dit. Och precis som jag förutspått så var helgen över snabbare än jag kunde säga blueberry pie. Vi hängde, myste, tog igen förlorad tid, åt, kollade på film, åt ännu mer, gick på bio, åt, myste lite till... Ja, en riktigt fet chillarhelg alltså. Nog med snacket, här kommer bilder!
Vår första måltid - ghormeh sabzi, åh vad jag längtat!!
Efter ca 10 timmars välbehövd sömn dukade vi upp för frukostbuffé morgonen efter!
Vi tog sedan bussen in till Göteborg och traskade in på godisbutiken 4-Gott som har aaallt godis man kan tänka sig - I LÖSVIKT!
Godis så långt ögat kan se!
Efter det var det dags för mat på Göteborgs Wok - buffé med massa asiatiska rätter, sushi och mongolisk BBQ. Vi började med sushi!
Och gick sedan vidare till olika färdigrätter...
Nom nom nom!
Och sedan mongolisk BBQ!
Totalt så åt jag typ 10 bitar sushi, en full tallrik färdigrätter, en full tallrik BBQ och en skål med glass, frukt och friterad banan till efterrätt. Och ändå var jag inte äckligt mätt. Insane. Men det kan bero på att vi satt kvar på restaurangen i tre timmar och bara njöt och åt.
 I'm a norrlänning in Göteborg
Kvällen avslutades med The Wolf of Wall Street och godis. Värd att se, men inte överdrivet bra.
Systrar i tights, haha! Söndagen spenderades i horisontellt läge med mys, skräckfilm och ännu mer godis.
För att komma ur skräckstämningen kollade vi på Vänner och åt chips med mast (yoghurt) innan vi lade oss.
LÖÖÖÖÖV to my sis'! ♥

Kommentarer

Postat av: Shirin

Publicerad 2014-02-27 21:24:28

Assåååå ååh!! Gud va fint aziz! Saknar dig redan, spring hit med en fet godispåse i handen! haha :D Puss på dig fina du <3

Svar: Puss fina! Nästa gång får du komma hit! ;)
Jasmin Bernroth

Postat av: parvin bernroth

Publicerad 2014-03-10 21:59:45

OHHHHHHHHH1 va jag blir GLAD av att se er! ni 2 fina,vackra, duckdiga,söta med en enormt innre skönhet och yttre charm! u are allways in my minde.

Postat av: Parvin Bernroth

Publicerad 2014-03-16 00:51:36

I wonder if Gud has been so comfort that he/she has begun to make the copies of the people!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela