Danspedagogprogrammet

Publicerad 2014-02-06 23:17:54 i Allmänt,

Idag efter skolan så kom det in en fotograf och fotade några av oss när vi dansade. Vi valde ut vissa fraser och steg som vi fick göra om och om igen medan fotografen rörde sig runt oss och gav olika direktioner om att dansa en och en, tre och tre, stå på led, ställ er i klunga osv. Det var såå jobbigt. Man köttade på som aldrig förr för att försöka göra så bra bilder som möjligt. Svetten rann som attan på alla. Jag kom hem HALV SJU ikväll. En lång och tung dag med andra ord, men rolig, som vanligt!
 
Vad ska alla dessa bilder användas till då? Jo, de ska göra reklam för det nya danspedagogprogrammet, som är ett tvåårigtprogram som startas upp i höst på Karlstads Universitet! Tror jag kommer bli spännande! Jag skulle gärna vilja se hur alla bilder blev dock. Självklart kommer vi väl att få se vilka som ska användas i marknadsföringssyfte, men skulle nästan vilja se alla bilder, vilket nog blev några hundra. Så det går ju inte. Men lovar att försöka lägga upp något om jag är med på någon bild! Nu ska jag bums i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela