Prepare for takeoff

Publicerad 2014-12-16 20:32:37 i Allmänt,

Om två dagar åker jag hem! Den senaste veckan har varit så jäkla hektisk för att jag ska hinna med allt jag ska innan jag far.
 
I lördags fyllde jag och Wille 1 år! Det firade vi med att äta julbord på Ikea till lunch, sen på kvällen lagade vi hemmagjorda hamburgare med mjölkchokladpannacotta till efterrätt. Jag ger er inte så mycket mer detaljer än så faktiskt, det var en dag till oss så den behåller jag faktiskt gärna för mig själv! ♥
 
I söndags hade jag bjudit in hela klassen på julmys/julbak i min korridor! Nästan alla kom och vi bakade lussekatter, knäck, Nutellafudge, polkatryfflar och rocky road, drack glögg och hade det allmänt mysigt! Imorgon på julavslutningen är det nämligen fikaknytis så då kan vi ta med allt som vi bakat! Perfekt.
 
Ikväll innan jag lägger mig så ska jag försöka hinna packa klart nästan allt och skriva klart en uppgift som skulle varit inne för någon vecka sen. För tillfället springer jag mest upp och ner till tvättrummet och är allmänt stressad, men det ska nog gå! Klockan är ju bara.... halv nio.... eh. Potatisgratängen är i alla fall gjord till morgondagens julbordsknytis med klassen. Sen på kvällen blir det en egen minijul för mig och Wille och separationsångest för hela slanten! TJIING

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela