Färdig

Publicerad 2014-12-12 23:52:00 i Allmänt,

Hela dagen har bestått av rep och uppvisning av Eldkonst idag! I stort sett så har det inneburit gratis konditionspass och svett som rinner för att sedan torka in på repeat. Så det har varit en tung men rolig dag!
 
Alla dansare och ingenjörer har jobbat otroligt bra och de är värda all den beröm de kan få! Våra lärare beslutade efter några genrep idag att det bara skulle vara dans 60 som skulle följa efter oss i vår koreografi och inte resten av de 40 dansarna som medverkat. Jag blev lite besviken eftersom vår koreografi då blev lite för enkel i mitt tycke, men om de sade att det såg bra ut så litar jag på deras omdöme!
 
Nu ska jag lägga mig och sova i 12 timmar typ. Heelt färdig. Medan det verkar som att hela campus festar så firar jag fredagen med nudlar och läggdags innan tolv. Japp, det är min belöning!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela