Christmas aftermath

Publicerad 2014-12-28 00:34:00 i Allmänt, Bilder, Moi,

HÄJ och god jul! Något som var väldigt annorlunda med årets jul jämfört med tidigare år var att det var väldigt få julklappar faktiskt! Så julklappsöppningen gick ovanligt fort. Annars har nog det mesta gått till som ska. Det allra mesta är faktiskt precis som det brukar vara här hemma. Det kan vara skönt att bara slappa och inte göra något särskilt, exempelvis läser jag en bok innan jag går och lägger mig ibland för ovanlighetens skull! Jättemysigt! Det som är jobbigt när man bara vill slöa är dock att jag inte kan tanka ner något bra att kolla på när det bara är dynga på tv. På min dator finns det ingen plats och min hårddisk är trasig... Så det är bara att gilla läget och hitta på annat. Som att skriva ett blogginlägg. Här kommer lite bilder från julen! God fortsättning!
10 poäng till den som kan hitta katten på bilden!
Efterrätt av Sandra! ♥
La famille!
Fläckis är julfin!
Och jag meeed!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela