Hemma

Publicerad 2014-08-14 22:15:54 i Allmänt, Bilder,

Ja, vad är egentligen hemma? Jag var lite förvirrad över den definitionen ända tills jag och Wille kom tillbaka till Karlstad igår. Gud så skönt det var. Att få duscha i min egen dusch och sova i min egna säng (som var precis så skön som jag minns den). Jag behöver inte bo i en resväska längre!! Det firade vi genom att köpa vin och äta crêpes till middag, och sen bara sitta och mysa och prata till långt in på natten.
 
Idag hade jag även ett kärt återseende med Frida och Johanna. SOM jag saknat dem! ♥ Plus att jag packade upp och fixade lite inne på mitt rum. Jag har verkligen saknat den här staden! Imorgon väntar bland annat ett besök på IKEA! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela