SMASK!

Publicerad 2014-04-26 09:04:07 i DANCE!DANCE!DANCE!,

Today is D-day! SMASK går av stapeln och det kommer nog ärligt talat bli årets bästa musiktävling. Det här är nog det största jag gjort faktiskt. Igår var en lång dag och det hade inte blivit många timmars sömn för mig så det var tungt. Men roligt! Vi kommer bli sminkade och stylade inför ikväll dessutom! Det är en hel orkester som ska spela live, åtta bidrag som ska tävla och en mellanakt som inkluderar oss dansare.

Igår repade vi järnet och avslutade kvällen med tacos hos Julia som koreograferat oss. Och strax ska vi dra dit och äta frukost och ladda upp inför ikväll! Sedan efter tävlingen så blir det ett sjuhelvetes party!

För att se SMASK live, gå in på smask.org/ingesund! Start klockan 19.00!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela