22

Publicerad 2014-04-29 19:29:00 i Allmänt,

Man brukar tycka att ju äldre man blir, desto mindre spännande blir födelsedagarna. Men i år kan jag inte hålla med! Det har varit något speciellt med den här födelsedagen, jag känner det liksom i luften. Egentligen har det inte hänt något spännande alls, men plötsligt känner jag mig faktiskt ett år äldre. Hela klassen sjöng för mig imorse, och jag har blivit bombad av sms, kommentarer på facebook och snaps hela dagen. Jag fick dessutom blommor och choklad levererat fram till dörren, och i helgen ska jag och Wille gå ut och äta! Man påminns om vilka fina människor man har runt sig och känner sig nästan lite bortskämd. Att alla kan visa så mycket kärlek, eller slänga iväg en liten hälsning så man vet att folk tänker på en. Det gör mig verkligen rörd, nästan tårögd faktiskt.
 
Idag var det dessutom internationella dansdagen! Det kan man väl säga att vi firade genom att vara i skolan och dansa från 8.30 till 17.00. En hård dag med andra ord. Men projektet är nästa vecka, så det krävs hårt arbete! Men det kommer nog bli så jäkla grymt när vi väl är färdiga.
 
Nu ska jag göra middag, sen kanske jag åker och köper mig en tårta! Pusshej! /Födelsedagsbarnet

Kommentarer

Postat av: Shirin jooon

Publicerad 2014-04-29 23:36:36

Grattis åter igen min fina! Vad glad jag blir att du har haft en fin födelsedag! :D
/Trogen bloggläsare (ploooggg anagina style)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela