Produktiv dag

Publicerad 2013-10-20 21:52:00 i Allmänt, Fixar'n,

Idag har jag hunnit gå på stan, och köpt en höstjacka, lite pysselpapper och även en tröja som jag inte kunde låta bli. Sen så har jag även handlat ordentligt med mat och städat rummet. Och så har jag suttit och pysslat större delen av kvällen! Det känns otroligt mysigt att sitta och klippa och klistra ute i köket och bara hänga med mina grannizar. Jag älskar verkligen min korridor. En sån stor, härlig blandning av människor.
 
De senaste dagarna så har pengarna bara sprutat från mitt bankkonto. Dels så har jag betalat både hyran och telefonräkningen. Sedan har jag även som sagt köpt mat och kläder. I fredags kom även min halloweendräkt som jag lagt ned en större summa pengar på. Och vill ni veta vad jag ska vara? Jo, en stormtrooper! Hur awesome är inte det!? Dock så är dräkten lite mer budget än jag förväntade mig, men det gör ingenting, för jag vet att jag kommer ha hur kul som helst! Så då var jag givetvis tvungen att köpa inträdesbiljett för den stora halloweenfesten också. Sedan har jag även betalat för min del av middagen som vi i klassen gemensamt ska till på torsdag nu i veckan! Plus, att jag pungat ut för biljetter till en dansföreställning som är i november som i vi några i klassen ska gå på. Och sist men inte minst, så har jag också köpt konsertbiljetter till Justin Timberlake som kommer till Stockholm i maj! JIPPIII!! Så jag känner mig...förjävligt fattig nu. MEN desto lyckligare!
Pyssel pyssel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela