Klipp klipp

Publicerad 2013-10-01 23:09:00 i Allmänt, Fixar'n,

Vet ni vad? Jag klippte mig idag! Första gången på...jag vet inte hur länge. Det hade hunnit bli riktigt långt, så det var lite sorgligt att se det försvinna, men det behövdes veeerkligen! Sen var jag också på stan och hann köpa lite smågrejer, typ knäskydd. Väldigt behövligt till moderna-lektionerna må jag säga. Dessutom ska vi börja med locking på streeten på fredag, så då kommer jag också behöva dem! Ska bli kul! :D
 
I lördags var det alltså Disney-tema på Bunkern, och jag sydde min egna dräkt! Jag är sjukt stolt över mig själv, sydde allt för HAND och satt hela fucking dagen med den. Från klockan ett till typ klockan halv sju, med en middagspaus på typ 10 minuter inräknat. Dock så var den inte så välgjord eftersom jag var tvungen att stressa så mycket. Så hann inte ta någon ordentlig bild på den och mig i full karaktär innan den började gå sönder mot kvällens slut, men här är en bild på kvarlevorna! (Tänkte ta hem den och fixa den för maskin sen.)
Kan ni se vem kläderna tillhör? Prinsessan Jasmin såklart! :D Det var så komiskt under kvällen när man hälsade på folk och presenterade sig som Jasmin, och varenda en frågade "Vad heter du egentligen?"... "Ööh, Jasmin?" Hahaha! Festen var väldigt rolig, jag fick sjunga lite karaoke, blev bjuden på cider, tog lite väl många shottar, träffade massa roliga människor... Sedan drog vi vidare till en annan fest på campus ett tag innan jag på ostadiga ben bestämde mig för att gå hem runt klockan ett på natten där jag däckade i sängen med lampan tänd och dörren på vid gavel. Ungefär så trött som jag känner mig nu, så jag ska hoppa i säng!
 
Här har ni halvtaskiga före- och efterbilder på håret! Toodles!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela