Full fredag!

Publicerad 2013-10-27 00:36:00 i Allmänt,

Hej mina loved ones! Igår var det en stor dag. För det första, så hade vi en liten dansuppvisning igår som vi repat på de senaste veckorna. Det var en ceremoni på universitetet för de som ska bli doktorander, och då hade vi i dans60 och dans & lärande blivit "anställda" att dansa lite för gästerna. Det gick verkligen jättebra! Det var mycket väntande mellan varje del, men det var kul när det väl gällde! Mycket moment med impro, vilket var spännande. Vi fick väldigt positiv feedback från både gäster och arrangörer. Så, lite bilder på det då!

Kan tillägga att vi var i skolan från klockan 9 på morgonen, till klockan 19.00.

Edit: p.g.a. att allas godkännande för att lägga upp bilder för allmänheten saknas så har jag varit tvungen att ta bort bilderna.

För att komma till fredagens andra del, så var det alltså den stora Halloween-festen på Nöjesfabriken! Samma ställe som den stora välkomstfesten var på för några veckor sedan! Det stället är fucking enooormt. Så vi gjorde oss klara, och drog sedan på förfest hos Maja i vår studentförening. Väl inne på Nöjes sen så ville jag aldrig att kvällen skulle ta slut. Det var verkligen hur kul som helst. Även om jag tappade bort de andra och var själv i typ en timme så sket jag i det totalt, haha! Jag körde min grej och gick runt och röjde på dansgolvet. Det var awesome. Och tydligen så var min dräkt väldigt populär. Det hände under kvällens gång att det var folk som kom fram till mig då och då och sade "These are not the droids you are looking for", eller ville ta bild med mig, bjöd mig på drinkar, stannade mig och ville prata eller dansa, pekade och ropade "kolla vad cool, en Stormtrooper", hamrade mig på hjälmen, försökte ta av den o.s.v. Kan säga att det förekom en del tafsande och flirtande på hög nivå också, haha! Men jag hade verkligen en asbra kväll, även om jag blev dödstrött (och kanske aningen för full) på slutet och däckade stenhårt när jag kom hem. Tog nästan inga bilder, men jag vet att Maja knäppte ett par så kanske lägger upp dem senare. :) Här var min dräkt i alla fall! Lite Leia à la Stormtrooper, typ. Fett braaa. Älskar verkligen Halloween. Tror det här var den bästa Halloween-festen jag varit på hittills!
 

Kommentarer

Postat av: mamoshi

Publicerad 2013-11-07 23:48:04

WAAAAAAAW Snygg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela