Dyngförkyld

Publicerad 2013-10-07 21:20:27 i Allmänt,

Fyfasen säger jag bara. Är så in i helvete förkyld. Mina bihålor är så svullna att jag har ont i öronen. Jag är speciellt täppt på ena sidan, där bara sprutar det tårar ut ögat och nässprayen tycks inte göra någon skillnad alls. Men det var ganska väntat ändå. Så mycket som vi tränar varje dag, ute varje helg och inte så mycket sömn... Så det kom som ett brev på posten.
 
Igår så lyckades jag i alla fall både tvätta, laga mat och baka bullar innan jag totaldäckade i sängen innan klockan tolv, fyfasen vad skönt. Jag gjorde linssoppa idag också enligt min mammas recept. Hon är ju inte här, så får vara min egen mamma helt enkelt. Om den blev god vet jag dock inte för jag känner ingen smak överhuvudtaget och har knappt gjort det på hela dagen heller. Såå nu ska jag trösta mig lite med Vänner och göra en tidig kväll. Men först, boka biljetter hem för vecka 44! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela