Par-teyyy

Publicerad 2013-11-09 16:47:00 i Allmänt, Moi,

På vägen hem från skolan igår så stötte jag på ett gäng franska utbytesstudenter som jag kommit i kontakt med förut. De sade att det skulle vara fest hos dem, och eftersom jag inte direkt hade något annat för mig så taggade jag till och gick dit. Det var så jävla kul må jag säga! :D Vi hade först en förfest i fastforward-version hos Vincent och hans korridorskompisar. Sen gick vi vidare till den riktiga festen där det var smockat med folk, jag var förmodligen typ den enda svenskan haha! Men det var väldigt många jag kände eller som jag träffat någon gång förut, så det var verkligen inte ovärt att gå dit själv. Vi dansade, minglade runt och partade helt enkelt! Det var så himla unik och bra stämning där, som man bara kan få med utbytesstudenter, det är därför jag älskar de festerna så mycket! Sen så var det även några som passade på att leka med brandsläckaren i korridoren så det var skum överallt, och såklart så hakade några av oss på. Och jag skulle testa ta sats och liksom glida så långt jag kunde på golvet, och då ramlar jag rätt ned i backen, HAHAH! Sen kom en tjej som bodde i korridoren och fick psykbryt på oss (inte så förvånande) så vi fick lov att moppa upp hela skiten. Still, worth it. Jag traskade sedan hem, lagom salongsberusad och sömnig ungefär halv fyra på morgonen. Inte fy skam!
 
Idag mår jag oförskämt bra, sov som en gud, gjorde fet frukost och har myst ned mig i att det har varit perfekt bakisväder ute hela dagen idag. Före- och efterbilder? Ja, tack!
Lite mer sliten, men inte mindre peppad för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela