Allt som vanligt

Publicerad 2013-11-05 21:30:27 i Allmänt,

Så har veckan gått och jag har kommit tillbaka in till det vanliga livet. Kändes väldigt skönt att få komma hem en sväng, även om jag inte hann träffa alla... Och så hade jag nog velat packa ned katterna också. Ärligt talat så är det nästan som att jag lever ett dubbelliv. När jag åkte hem så var det som att jag aldrig varit borta. Och när jag kom tillbaka igen så var det precis som jag aldrig åkt. Mycket märkligt. Och sen är det förvirrande över vad som ska kallas hemma och borta...?
 
Jag har i alla fall hunnit vara på Star Wars Birthday bash under helgen också och träffat 4 av 6 i kusinskaran! Det var en otroligt ambitiöst utförd fest, med utklädnader och kostymer av diverse Star Wars-karaktärer, där Leia var ett populärt alternativ. Verkligen ALLT var enligt temat. Vi snackar cupcakes och tårtor, godis, assietter, muggar, servetter, skålar, ljus, till och med en fucking piñata!! Otroligt bra fest!
 
Men nu så är det åter till skolbänken som gäller, eller jag kanske borde säga danssalen? Känns skönt vilket som, hann börja sakna det medan jag var borta. Är dock otroligt trött, så nu ska jag runda av kvällen med Vänner och nagelfix! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela