Jasmin levererar

Publicerad 2013-06-04 22:17:12 i Allmänt,

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Jag är helt jävla mållös. Har gått runt med ett FETT leende på läpparna hela dagen. JAG KOM IN PÅ DANSLINJEN I KARLSTAD!!!!1#1! Så mycket känslor, vet inte riktigt var jag ska ta vägen! Jag hade det på känn hela tiden, men ville ändå inte tänka för högt om mig själv. Men, nu blir jag så himla stolt över mig själv. Jag KAN ju faktiskt!
 
Så vad händer nu?
 
Söka lägenhet, ansöka om bidrag, kanske även lån? Säga upp mig från jobbet, hyra flyttbil, ska jag söka ett nytt jobb? Har jag möbler? Har jag RÅD?! Blandade känslor. Gamla och nya bekantskaper. Lite dilemma. Jobbigt. Väldigt jobbigt. Men mest kul. Extas nästan. Nya möjligheter. Och de gamla försvinner ju inte bara för det...
 
Bäst att ta en dag i taget så det inte blir överbelastning. Skulle ju egentligen packa ikväll, men äh, vi firar istället. Med sushi och blåbärspaj! Och nymålade naglar. Jag åker ju inte förrän på fredag... Skål!
Blueberry pie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela