"Det var tänkt"

Publicerad 2013-06-02 13:44:28 i Allmänt,

Jahapp, igår var tanken att jag skulle lyckas glida in helt gratis på sommarens största fest, nämligen brännbollsyran. Men det slutade med att jag stod och hängde utanför grindarna i en och en halv timme istället och väntade på en viss person som skulle släppa in mig - men som aldrig dök upp. Så går't. Men jag lyckades hinna med bussen hem i alla fall tack vare att den var sen. Ibland gillar jag att tro att vissa saker är uppgjorda. Meant to be. Ödet liksom. Då slipper man bli så himla arg över vissa grejer och kan bara ta det med en nypa salt. "Det var tänkt."
 
Ikväll blir det skräckisbio i alla fall med bästa bror. Det ska bli kul. :) Längesen jag såg en ordentlig skräckfilm senast. Evil Dead i ny tappning. Den sägs vara bra. Men innan dess så ska jag kila iväg på jobbet och jobba ihop mina cirkus 660 kronor, innan skatt, med OB. Japp.
 
Här är mitt senaste tillskott till rummet förresten, säg hej till Hubert!

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2013-06-02 15:31:19

HAHA döper du också dina växter? XD

Jag håller med dig om det där med att saker är meant to be. Jag tror stenhårt på ödet, allt har en orsak :>

Svar: Hahah, jaa... De lever ju! :DJa, det känns tryggast så.
Jasmin Bernroth

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela