Slitet...

Publicerad 2013-07-08 00:09:00 i Allmänt,

Who tha freshest bitch in tha hooood!?....inte jag i alla fall, haha! Det känns inte så okey att vakna på morgonen och vara halvt påklädd fortfarande, ha sminket kvar i ansiktet, med håret uppsatt i ett gummiband och en hink (med innehåll att tillägga) bredvid sängen. Big no no. Att jag sen åkte till jobbet oduschad, med samma tidigare nämnda smink, utan att ha borstat tänderna efter gårdagskvällens kalas....Är inte heller helt okey. Vad ska man säga, när chefen är borta dansar de anställda på bordet...eller? 
 
Det jag försöker säga är att det blev lite för hårt festande för min del igår. När ens kompisar ringer till ens mamma och ber henne komma och hämta en är väl bevis nog att det blev lite spårat. Seg jävla dag var det på jobbet dessutom. Var svinigt hungrig, men för illamående för att äta något. Jag överlevde i alla fall.
Nu ska jag sova stenhårt, jag siktar på sisådär 12 timmar. Har borstat tänderna nu också, efter ca 36 timmar.
Det här beskriver ganska bra hur jag mått idag. Nu stämplar jag ut.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela