It's all good

Publicerad 2013-07-18 12:21:15 i Allmänt,

Hej igen! Paniken har lagt sig lite nu sen senast. Och vill ni veta varför? För jag vet var jag ska bo nuu! :D Och dessutom så tänkte jag skicka in min ansökan om studiemedel idag också. Behövs bara ett frimärke.
 
Jag anmälde mig till ett rum på 23 kvm som en del i en studentkorridor. I hyran ingår värme, vatten, el och bredband, och sen så är juni och juli hyresfria. Var lite förstörd till en början av att behöva bo i en studenkorridor, men jag tror det blir kul ändå. Nu är jag är jättepeppad!  Lägenheten ligger på tredje och högsta våningen i byggnaden, som bara består av studentrum. Det är 15 min från universitetet om man går, fem minuter med cykel. Så yeah. Soft som fan. Jag och min mor ska åka dit och reka innan skolstarten och se vilka möbler som behövs osv. Med IKEA i samma stad lär det ju inte bli svårt att få till något trivsamt. :)
 
Här har ni planlösningen till vad som snart ska bli mitt hem i ett år!
 

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2013-07-18 20:52:45

Jag tror det där kommer bli huuuur bra som helst! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela