Borta bäst?

Publicerad 2013-07-02 20:50:00 i Bilder, På resande fot,

DÅÅÅ var man hemma igen! Vet inte om jag ska skratta över hur roligt och bra vi haft det, eller om jag ska gråta över att jag måste återgå till verkligheten. Men så är det väl, någon gång måste man komma ner på jorden igen. Att sväva runt bland molnen för länge kan vara direkt farligt. Visst är det skönt att komma hem också, men hade jag kunnat välja så hade jag stannat kvar en vecka till - minst.
 
Att berätta dag för dag blir alldeles för luddigt, så jag kan bara summera allt genom att säga; det här är nog den bästa resan jag gjort. Sett från många håll. Vi har ätit gott och göttat oss i solen varje dag, badat både i poolen och i havet, träffat maaaassor med nya människor (både trevliga och mindre trevliga), shoppat, festat, åkt parasailing (oh yes), gått på hamam och massage, vikt oss av skratt, blivit uppvaktade, myst och pratat och umgåtts. LEVT LIVET. Nog pratat, här kommer lite bilder, de få gånger då jag faktiskt hade med mig kameran. Njut.
På Arlanda i väntan på att resan ska börja så håller vi oss upptagna med att måla naglarna, spela kort och tjattra.
Väl framme på hotellet fick vi våra VIP-band som gav oss fri tillgång till ALLT.
Jag klagar inte på utsikten.
Skål älskling!
Första, men inte sista gången vi blev bjudna på drinkar! Yum!
Fortfarande fulla av energi efter en utekväll!
The rich bitches laddar upp med pengar inför en shoppingrunda.
Bufféeee varje daaag!
Planking!
Satsig bäddning.
På väg in till Alanyaaa!
Avnjuter middag ute på stan.
Strawberry daiquiri!
We be clubbin'.
Vår sista natt, då vi kom hem klockan sex på morgonen, och såg soluppgången från vår balkong.
Slitna, men ack så lyckliga.
Word.
Vi stannade vakna till frukost, postade lite vykort, men däckade ändå klockan 10 på morgonen som två tappra hjältar. Sen vaknade vi 12 igen, och packade våra väskor i panik då vi fick veta att vi egentligen skulle varit utcheckade redan.
Vi sade hejdå till poolen och hotellet...
 Snipp, snapp, snut, så var våran resa slut... Förmodligen den snabbaste veckan i mitt liv. Teşekkürler, Türkiye!

Kommentarer

Postat av: Andrea

Publicerad 2013-07-05 13:39:41

Bästa tiden i mitt liv! Tack för att du var världens bästa resepartner <3 det här är inte sista gången vi upptäcker världen tillsammans! I promise you.

HIGH FIVE på den hahahaha!

Svar: TACK SJÄLV, för att VI gjorde VÅRAN resa till vad den blev! Jag är på att åka igen, anytime, anywhere. Säg bara till, väskan är redan packad! (dvs jag har inte packat upp den än, haha!)
Jasmin Bernroth

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela