Press

Publicerad 2013-12-09 20:11:18 i Allmänt,

Jag vet inte var det kom ifrån, och jag vet inte vad det är, men jag vet att något som inte får hända har hänt; jag har skadat mig. Jag kände av det redan när jag klev upp ur sängen igår morse, och sen har det bara blivit värre. Mitt knä har fuckat sig rejält, och har nu också börjat svälla upp lite. Det går inte att hoppa, sträcka ut helt, vrida eller lägga större vikt på. Jag ska försöka få tag på en akut tid hos sjukgymnasten för att se om det är något allvarligt, typ korsbandet, eller om det bara är en överansträngning från all press. Jag vill så gärna repa nu när vi verkligen behöver det, men samtidigt måste jag spara mig till på fredag. För jag SKA vara med på föreställningen, om det så betyder att jag kommer ligga på marken och gråta och behöva bäras in på bår efteråt.
 
Idag köpte jag i alla fall underställsbyxor, en fleecetröja med hög krage och extra fingervantar. Ska man rulla runt i snön måste man ju packa på sig en del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela