Lägga på en rem

Publicerad 2013-08-15 13:46:40 i Allmänt,

Imorgon, mina kära vänner, så lämnar jag in mina flyttlådor. På måndag flyttar jag till Karlstad. Jag börjar förstå vad som händer nu. Börjar tänka över de sena kvällarna jag måste plugga, mat som måste inhandlas och lagas, nya rumskompisar, tvätt som måste tvättas, feta fester, hitta rätt på universitetet, småtimmar då man får låna danssalarna precis som man vill, städa, jobba extra, vara ekonomisk, und so weiter...Litet som stort, gott som ont.
 
Imorse var jag på en helkroppsbehandling på face. Det var så. jäkla. skönt. Först en ansiktsbehandling med allt vad det innebär. Peeling, massage, brynplock... Sen en helkroppsmassage. Alltså jag dör. Höll på att somna flera gånger. Kändes lagom såhär mitt i flyttstressen, som både tar på det fysiska och psykiska. Men nu känner jag mig heelt avslappnad! Lite hög nästan, haha!
 
Så! Nu ska jag lägga på en rem och packa det sista så det kan skickas iväg imorgon. Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela