Rond två

Publicerad 2013-04-06 13:56:23 i Allmänt,

Ikväll så blir det Umeå Open igen! Igår var det himla trevligt! Startade kvällen med mysiga Shout Out Louds, sedan drog vi vidare till duktiga Britta Persson. Sedan delade vi lite på oss, och efter att ha svängt in och känt av stämningen inne på klubben en snabbis jag hamnade till slut vid Dunderpatrullen, som jag inte alls uppfattat skulle vara med. Så. Jäkla. Kul. Stod med ett brett leende på läpparna under hela deras spelning. När de var klara köpte jag ett stort packe popcorn och mötte upp Benji som kollade på skrikiga Cult of Luna. När de var klara satt vi bara och tog det lugnt, och väntade in, för mig, kvällens höjdpunkt Ansiktet. Jag dör, så smörigt, så bra.
 
Väl hemma däckade jag i sängen klockan fyra och sov som en liten gris till tolv. Phett scheeent.
Men nu är det dags att göra sig klar för jobbet och ladda upp inför rond två ikväll! Harreeee!

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2013-04-07 02:49:07

Åååh fett avis! Haha Ansiktet OCH Dunderpatrullen! Såg på Facebook nyss att dom hade varit där och typ dog, hade varit sjukt kul att se XD
Wells, hoppas du haft det asbra iaf! CC:

Svar: Det var SÅ BRA!! Du skulle verkligen ha varit där!
Jasmin Bernroth

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela