Fint i helgen!

Publicerad 2013-04-15 15:12:42 i Allmänt,

Nu börjar jag känna igen mig själv igen. Bitarna faller liksom sakta på plats, och saker och ting får sköta sig själva. Då kan man luta sig tillbaka och njuta av livet igen. Släppa grubblandet för en stund, eftersom det egentligen inte leder någonvart.
 
I helgen har jag haft det riktigt fint, trots jobb. Men man får väl ta vara på de små stunderna. :)
I fredags så blev det mys med go'pizza och film med bror.
I lördags blev det först tacos på jobbet. GÖDAN, säger jag bara!
Sen blev det en episk syskon-kusin-match i Monopol, där Emil sakta men säkert sög ut våra pengar tack vare den där JÄVLA Hamngatan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela