Blackjack

Publicerad 2013-04-16 17:33:45 i Allmänt,

Mina medmänniskor, jag börjar nu förstå hur det känns att bli äldre. Det tar längre tid att komma igång på morgonen, det blir allt svårare att ta sig upp från golvet, man får det svårare att identifiera sig med den yngre generationen, OCH...man glömmer bort att man snart fyller år. För att nämna några saker.
 
Om exakt 13 dagar fyller jag år, 21 bast. Blackjack. Så har försökt att komma fram till en önskelista för er intresserade! Inte för att uppmana er att köpa något till mig, utan för att folk faktiskt bett om det.
 
En grej jag funderat mycket på är Spotify Premium. Just nu har jag en gratisversion, vilket i helhet funkar bra, men ibland så kommer den där nedräkningen, då man plötsligt inte har någon musik kvar att lyssna på, och måste få abstinens i x antal dagar innan räkningen nollställs. Och dessutom, med Spotify Premium kan man även lyssna på musik i mobilen. Hade varit så jäkla skönt.
 
En annan grej, så skulle det inte sitta helt fel med ett Wii. Eller bara vilken konsol som helst. Har INGA tv-spel överhuvudtaget, vilket känns rätt tråkigt, milt uttryckt. En dramatisk förändring av hela min uppväxt egentligen, haha!
 
Vad har vi annars? Ansiktets nya album. En ny tv. Lite nya möbler. Fast ja, det sista får jag väl stå för själv egentligen.
 
Sen finns det presentkort av olika slag. Till app-affären på mobilen, klädbutiker, inredningsbutiker und so weiter. Och det var väl allt. Som jag kan komma på just nu.
 
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela