Tillägnat XUG986

Publicerad 2012-09-20 20:23:00 i Allmänt,

Idag så blev min fina bebis såld! Min fina moped, Vivacity. Under tre år så var du min allra käraste ägodel. Vi åkte över 776 mil tillsammans. Men jag var tvungen att släppa taget. Du mår bättre av att bli använd, än att stå och samla damm.
 
Kanske ser jag dig någon gång igen, ler för mig själv och tänker "där åker ett minne". För det kommer du alltid att vara. Det var bra att du blev såld innan ännu en höst tar slut och du blir ståendes. Sista minuten var det verkligen, vi hade tur allihopa. Som min papps sade, "Det kommer att bli en bra höst". Det kommer det sannerligen.
 
Ha det fint nu! Kör försiktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela