Tadaa!

Publicerad 2012-09-02 01:13:24 i Hemma hos mig,

På en vecka har jag vaknat upp på fyra olika ställen, och då är det inte så konstigt att jag inte riktigt visste var jag var för en sekund när jag vaknade i morse. Men jag var ju i mitt fina rum såklart, där gardinerna även kommit upp nu! :D Så ni vet vad det betyder, dags för de efterlängtade före-och efterbilderna! Håll i hattarna nu! :D

Mitt gamla rum är inte helt omhändertaget ännu om man säger så, men det var det egentligen inte innan heller. Innan låg det resväskor och grejer överallt, och nu ligger svarta sopsäckar med kläder i sängen och lite lampor och annat grejs som ska tas om hand. Så bli inte förskräckta. Mitt gamla rum är ändå inte det viktigaste. :)
 
GAMLA RUMMET
FÖRE  ----------------------------  EFTER
NYA RUMMET
FÖRE  ----------------------------  EFTER
Och lite andra bilder. :)

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2012-09-02 10:34:28

Ååååh det blev ju hur bra som helst med gardiner och allt! Iih haha nu vill jag piffa till mitt rum igen XD

Postat av: Andrea

Publicerad 2012-09-04 22:46:55

Fan vad bra ddet blev : DDDD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela